Povjerenstva HOK-a za reklamacije javnih usluga
U skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), Hrvatska obrtnička komora objavljuje popis povjerenstava za reklamacije potrošača korisnika javnih usluga.
Hrvatska obrtnička komora je u cilju rasterećenja poslovanja svojih članova, obrtnika-pružatelja javnih usluga s malim brojem zaposlenih (do 5 zaposlenih) osnovala povjerenstva za reklamacije potrošača kako obrtnici-pružatelji javnih usluga ne bi sami morali imenovati povjerenstvo i voditi postupak povodom reklamacija, već će se isti postupak za njih voditi pri HOK-u.
S obzirom na djelatnosti u kojima obrtnici pružaju javne usluge, pri HOK-u su imenovana tri povjerenstva za pružatelje javnih usluga:
- Povjerenstvo za reklamacije javnih usluga za prijevoz putnika u javnom prometu
- Povjerenstvo za reklamacije javnih usluga za dimnjačarske poslove
- Povjerenstvo za reklamacije javnih usluga za prijevoz pokojnika
U sastavu povjerenstava u skladu sa zahtjevom iz spomenutog Zakona, imenovani su i predstavnici udruga za zaštitu potrošača.
U skladu s odredbom čl. 26. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača potrošač koji ima spor s trgovcem pružateljem javnih usluga, a koji ima do pet zaposlenih, treba prvo tom trgovcu podnijeti prigovor iz čl. 10.
Po isteku roka od 15 dana za odgovor na prigovor (čl. 10. st. 6.), potrošač mora podnijeti reklamaciju povjerenstvu za reklamacije javnih usluga. Nakon toga potrošač ima pravo pokrenuti postupak pred Sudom časti HOK-a ili Centrom za mirenje pri HOK-u ili postupak pred redovnim sudom (čl. 27. st. 6.).
Reklamacija pružatelju javne usluge (članu HOK-a) dostavlja se na adresu:
Hrvatska obrtnička komora
Povjerenstvo za reklamacije javnih usluga
Ilica 49/II
10 000 Zagreb
Obrazac reklamacije pružatelju javne usluge nalazi se u privitku.
Preuzimanja
Naziv datoteke | Veličina |
---|---|
Obrazac - reklamacija pružatelju javne usluge.doc | 40 KB |