Usluge rješavanja sporova

  • Usluge rješavanja sporova
  • Iskustva korisnika

Iskustva korisnika

Centar za mirenje pri Hrvatskoj obrtničkoj komori daje strankama informacije o postupku mirenja, osigurava strankama izbor educiranog/e izmiritelja/ice s liste Centra te organizira cjelokupni postupak.

Po okončanju postupka neovisno je li sklopljena nagodba, stranke su zamoljene da popune upitnik o svom zadovoljstvu postupkom, radom izmiritelja te samom organizacijom.

Komentari korisnika usluga Centra za mirenje su anonimizirani u skladu sa Zakonom o mirenju (NN 18/11), a prema čl. 14. st. 1. koji govori o 'Povjerljivosti'.

O izmiritelju/izmiriteljima:

„Izmiritelj se ponašao profesionalno, stručno i nepristrano. U svakom trenutku težio je da se što kvalitetnije i brže riješi spor.“

O postupku mirenja:

„Nezadovoljan. Nije došlo do sporazuma, a to nije, dakako, u ingerenciji Centra za mirenje
Zadovoljstvo mirenjem, procesom mirenja i izuzetnom osobnošću oboje izmiritelja te sugestije da se poboljša komunikacija prije samog postupka. 
Elokventni, brzi. Odlične percepcije, izmiriteljica fantastična u profesionalnom vođenju te izuzetne osobnosti (pravedna, suosjećajna, profesionalna).“

„Iznenađena sam postupkom mirenja u pozitivnom smislu. Nisam očekivala opuštenu atmosferu i da će toliko razumjeti samu srž u cijelom ovom postupku koje sam isticala tijekom mirenja. Zahvaljujem se.“

O osoblju centra:

„Odmah po pribavi dokumentacije osoblje HOK-a uzelo je predmet u rad. Možda je razmjena dokumentacije tekla usporeno, ali to nije samo greška Komore već i stranaka.“

„U roku nekoliko dana dobio sam odgovor i termin (mirenja).“

„Osoblje je profesionalno, stručno i s puno truda odradilo svoj posao mirenja.“
„Od početka do kraja postupka osoblje centra je korektno, brzo i profesionalno odradilo sve zadaće.“