Literatura
Za pripremu ispita preporučujemo sljedeću obveznu literaturu:
- Katalog s ishodima učenja: https://www.hok.hr/obrazovanje/ispit-kojim-se-dokazuje-osnovno-znanje-o-poucavanju-ucenika-na-naukovanju/sadrzaj-ispita
- Laginja M. (2022). Osnove poučavanja učenika u radnom procesu. Zagreb: Hrvatska obrtnička komora
- Vodič za poslodavce za naukovanje. Projekt Get involved in EP4A: European Partnerships for Apprenticeships EP4A.
te sljedeću izbornu literaturu:
- Miljković, D. i Rijavec, M. (2010). Pozitivna disciplina u razredu. Zagreb: IEP d.o.o.
- Kyriacou, C. (1995). Temeljna nastavna umijeća. Zagreb: Educa
- Terhart, E. (2001). Metode poučavanja i učenja. Zagreb: Educa
- Vizek-Vidović V., Vlahović-Štetić V., Rijavec M., Miljković M. (2003).Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP
- Matijević, M. i Radovanović, D. (2011). Nastava usmjerena na učenika. Zagreb: Školske novine.
- Hrvatska obrtnička komora (2019). Osnove radne pedagogije. Zagreb: Hrvatska obrtnička komora i Pučko otvoreno učilište
- Petričević, D. (2006.). Metodika praktične nastave. Zagreb: Pučko otvoreno učilište
- Petričević, D. (2007.). Metodika strukovno-teorijske nastave. Zagreb: Pučko otvoreno učilište
- Turković, I. (1995.). Osnove metodike praktične nastave. Zagreb: Školska knjiga
- Turković, I. (1996.). Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u praktičnoj nastavi, Zagreb: Pučko otvoreno učilište