Literatura
Za pripremu ispita preporučujemo sljedeću literaturu:
- Miljković, D. i Rijavec, M. (2010). Pozitivna disciplina u razredu. Zagreb: IEP d.o.o.
- Kyriacou, C. (1995). Temeljna nastavna umijeća. Zagreb: Educa.
- Terhart, E. (2001). Metode poučavanja i učenja. Zagreb: Educa.
- Vizek-Vidović V., Vlahović-Štetić V., Rijavec M., Miljković M. (2003). Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP.
- Matijević, M. i Radovanović, D. (2011). Nastava usmjerena na učenika. Zagreb: Školske novine.
- Hrvatska obrtnička komora (2019). Osnove radne pedagogije. Zagreb: Hrvatska obrtnička komora i Pučko otvoreno učilište.
- Petričević, D. (2006.). Metodika praktične nastave. Zagreb: Pučko otvoreno učilište.
- Petričević, D. (2007.). Metodika strukovno-teorijske nastave. Zagreb: Pučko otvoreno učilište.
- Turković, I. (1995.). Osnove metodike praktične nastave. Zagreb: Školska knjiga.
- Turković, I. (1996.). Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u praktičnoj nastavi, Zagreb: Pučko otvoreno učilište.
- Vodič za poslodavce za naukovanje, Projekt Get involved in EP4A: European Partnerships for Apprenticeships EP4A: https://supportapprenticeships.eu/hr.