Novosti

  • Novosti
  • Projekt eDelivery – ususret polugodišnjem izvješću

Projekt eDelivery – ususret polugodišnjem izvješću


Hrvatska obrtnička komora u ravnopravnom partnerstvu s tvrtkom DB Informatika provodi projekt „Sustav elektroničke preporučene dostave dokumenata za hrvatske obrtnike“, odnosno, „eDelivery network for Croatian Crafts“.

Projekt je sufinanciran instrumentom Europske unije za povezivanje Europe (CEF).

Cilj ovog projekta je razviti i implementirati sustav za novu elektroničku uslugu preporučene dostave dokumenata koji će služiti potrebama više od 95.000 hrvatskih obrtnika, kao i drugih poslovnih subjekata koji s njima razmjenjuju dokumente.

DB Informatika razvit će dinamičku mrežu za razmjenu dokumenata prema standardima eIDAS Uredbe. Odabirom već razvijenih rješenja, sukladnih CEF-u, osigurat će se najviša moguća razina interoperabilnosti i najbrži izlazak na tržište. Poseban naglasak bit će na razvoju i testiranju Front-end sučelja za korisnike Cloud-a te razvoju i implementaciji funkcionalnosti za one tvrtke i druge hrvatske ili europske institucije koje će se naknadno željeti uključiti.

Primarni cilj je omogućiti prijelaz na elektroničko poslovanje u situacijama u kojima je potrebna preporučena poštanska dostava papirnatih dokumenata. Zadani cilj nije ograničen i očekuje se da će se uz sustav koji se trenutno razvija otvoriti niz novih mogućnosti koje će se prilikom implementacije pokazati potrebnima.

U završnoj fazi, komorski sustav, razni poslovni subjekti, državne organizacije i ministarstva, kao i druge komore u zemlji i EU bit će upoznati s mogućnostima sustava koji razvijamo.

Kao krajnji rezultat očekuje se potpuno operativna mreža eDelivery u skladu s CEF-om.

Ususret polugodišnjem izvješću, donosimo pregled tijeka projektnih aktivnosti:

Provođenje je započelo 1. travnja 2021. godine i trajat će do 31. ožujka 2022. godine.

Sve dosadašnje aktivnosti protekle su bez problema i završene su unutar roka.

Uspostavljena je osnovna infrastruktura za razmjenu informacija prema standardima za elektroničku preporučenu dostavu te razvijena komercijalna aplikacija za korisnike.

Održani su sastanci radne skupine za razvoj aplikacije te će prva verzija za korisničko testiranje biti spremna do kraja rujna.

Održani su sastanci Upravljačkog odbora projekta. edelivery_sastanak Upravljačkog odbora

Utvrđena su pravila nabave promotivnih materijala.

Hrvatska obrtnička komora, kao nositelj promotivnih aktivnosti vezanih za ovaj projekt, organizirat će i provesti 5 događanja na kojima će prezentirati projekt, njegov potencijal i korisnost po pitanju uštede vremena i financija za sve buduće korisnike.

Počevši u listopadu, 4 prezentacije će se održati u prostorijama 4 najveća Udruženja obrtnika u Hrvatskoj te jedna na sjednici Upravnog odbora Hrvatske obrtničke komore.

Također, organizirat će se i trening za korištenje aplikacije za sve djelatnike HOK-a.

Sadržaj ove objave isključiva je odgovornost partnera DB Informatike i HOK-a i ne odražava nužno stajalište Europske unije.

Logo EU1




humanitarna akcija

Informacije

Hrvatska obrtnička komora
Ilica 49/II., p.p.166 10 000 Zagreb
+385 (01) 4806 666
+385 (01) 4846 610
hok@hok.hr
OIB: 96583527575

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter.

Copyright © 2019 HOK - sva prava pridržana.