Novosti

  • Novosti
  • Natječaj za prikupljanje ponuda za godišnju nabavu tiskanog i uredskog materijal...

Natječaj za prikupljanje ponuda za godišnju nabavu tiskanog i uredskog materijala te tonera/tinti


Hrvatska obrtnička komora prikuplja ponude za godišnju nabavu tiskanog i uredskog materijala te tonera/tinti na bazi okvirnih godišnjih potreba za izvršenje aktivnosti planiranih programom rada Hrvatske obrtničke komore.

Nuđenje predmeta nabave:

  • tiskani materijali
  • uredski materijali
  • toneri/tinte

sve temeljem okvirnih godišnjih potreba.

Napomena:

Količine su iskazane kao okvirne godišnje potrebe te su moguća odstupanja i promjene, ovisno o opsegu aktivnosti, posebice u uvjetima posebnih okolnosti.

Specifikacije predmeta nabave, opis tiskanog materijala sastavni je dio natječaja u priloženim dokumentima.

Ponuđači mogu dati ponude za sve tražene robe.

ROK za dostavu ponude je 28. 11. 2025. do 14 sati u Hrvatsku obrtničku komoru neovisno o načinu dostave ponude.

Adresa na koju se šalju ponude:

Hrvatska obrtnička komora, p.p.166, 10000 Zagreb

Ponude ste u mogućnosti dostaviti u zadanom roku:

  • emailom na adresu hok@hok.hr
  • osobno u Hrvatsku obrtničku komoru (do naznačenog datuma dostave ponude)
  • putem redovne pošte (uzimajući u obzir da pošta mora biti zaprimljena u Hrvatskoj obrtničkoj komori do naznačenog datuma) 

Ponude koje stignu nakon naznačenog datuma dostave neće se razmatrati.

Mjesto isporuke:

Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb

Uvjeti natječaj:

a) Cijene u ponudi izražavaju se posebno i pojedinačno za svaku vrstu robe.

  • Cijene ponude za sve vrste roba nude se kao u maloprodaji (s posebno iskazanim PDV-om).
  • Cijena mora biti nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora.
  • Cijene navedene u ponudi moraju biti ovjerene potpisom (i pečatom) ponuđača.
  • U ponudi mora biti jasno naznačen rok plaćanja, rok isporuke i način dostave.
  • Naručitelj će cijenu dobavljaču plaćati putem žiro računa u ovlaštenoj banci.
  • Rok valjanosti ponude: 45 kalendarskih dana

b)  IZABRANI PONUĐAČ prije potpisivanja ugovora biti će u obvezi dostaviti u Hrvatsku obrtničku komoru dokumentaciju koja sadrži:

  • BON I i BON II, radi dokazivanja solventnosti ponuđača, ne stariji od 30 dana
  • vlastitu izjavu da nije pod stečajem, radi dokazivanja financijske i gospodarske sposobnosti ponuđača
  • izvadak iz kaznene evidencije – potvrdu o nekažnjavanju za odgovornu osobu, radi dokazivanja zakonitog poslovanja ponuđača
  • potvrdu Porezne uprave, kao dokaz o ispunjenju plaćanja svih dospjelih poreznih i drugih obveza, radi dokazivanja izvršavanja zakonskih obveza prema državi
  • vlastitu izjavu o tehničkoj, kadrovskoj i drugoj opremljenosti za kvalitetno izvršavanje ugovora, odnosno isporuku roba
  • izjavu o nepromjenjivosti cijena tijekom trajanja ugovora

Hrvatska obrtnička komora, nije obveznik Zakona o javnoj nabavi.

Za dodatne informacije obratite se na tel: 01/48 06 666 ili email: hok@hok.hr



Preuzimanja




Informacije

Hrvatska obrtnička komora
Ilica 49/II., p.p.166 10 000 Zagreb
+385 (01) 4806 666
+385 (01) 4846 610
hok@hok.hr
OIB: 96583527575

HOK – Vaš izvor informacija

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter.

Copyright © 2019 HOK - sva prava pridržana.