Hrvatska obrtnička komora prikuplja ponude za nabavu promidžbenog, tiskanog i uredskog materijala, tonera/tinti na bazi okvirnih godišnjih potreba za izvršenje aktivnosti planiranih programom rada Hrvatske obrtničke komore za 2025. godinu.
Nuđenje predmeta nabave:
- promotivni materijali,
- tiskani materijali,
- uredski materijali,
- toneri/tinte.
sve temeljem okvirnih godišnjih potreba.
Napomena:
Količine su iskazane kao okvirne godišnje potrebe te su moguća odstupanja i promjene, ovisno o opsegu aktivnosti, posebice u uvjetima posebnih okolnosti.
Specifikacije predmeta nabave, opis promidžbenih materijala, tiskanog materijala sastavni je dio natječaja u priloženim dokumentima.
Ponuđači mogu dati ponude za sve tražene robe ili za pojedine vrste roba.
ROK za dostavu ponude je 3. 3. 2025. do 14 sati u Hrvatsku obrtničku komoru neovisno o načinu dostave ponude.
Ponude slati u zatvorenim kuvertama s naznakom:
NE OTVARATI – Ponuda za nabavu promotivnog, tiskanog, uredskog materijala, tonera/tinti temeljem okvirnih godišnjih potreba za 2025. godinu
Adresa na koju se šalju ponude:
Hrvatska obrtnička komora, p.p.166, 10000 Zagreb
Ponude ste u mogućnosti dostaviti u zadanom roku:
- e-mailom na adresu hok@hok.hr,
- osobno u Hrvatsku obrtničku komoru (do naznačenog datuma dostave ponude),
- putem redovne pošte (uzimajući u obzir da pošta mora biti zaprimljena u Hrvatskoj obrtničkoj komori do naznačenog datuma).
Ponude koje stignu nakon naznačenog datuma dostave neće se razmatrati.
Mjesto isporuke:
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb
Uvjeti natječaj:
a) Cijene u ponudi izražavaju se posebno i pojedinačno za svaku vrstu robe fco skladište naručitelja.
Cijene ponude za sve vrste roba nude se kao u maloprodaji (s posebno iskazanim PDV-om).
Cijena mora biti nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora.
Cijene navedene u ponudi moraju biti ovjerene potpisom (i pečatom) ponuđača.
U ponudi mora biti jasno naznačen rok plaćanja, rok isporuke i način dostave.
Naručitelj će cijenu dobavljaču plaćati putem žiro računa u ovlaštenoj banci.
Rok valjanosti ponude: 45 kalendarskih dana
b) IZABRANI PONUĐAČ prije potpisivanja ugovora biti će u obvezi dostaviti u Hrvatsku obrtničku komoru dokumentaciju koja sadrži:
- BON I i BON II, radi dokazivanja solventnosti ponuđača, ne stariji od 30 dana,
- vlastitu izjavu da nije pod stečajem, radi dokazivanja financijske i gospodarske sposobnosti ponuđača,
- izvadak iz kaznene evidencije – potvrdu o nekažnjavanju za odgovornu osobu, radi dokazivanja zakonitog poslovanja ponuđača,
- potvrdu Porezne uprave, kao dokaz o ispunjenju plaćanja svih dospjelih poreznih i drugih obveza, radi dokazivanja izvršavanja zakonskih obveza prema državi,
- vlastitu izjavu o tehničkoj, kadrovskoj i drugoj opremljenosti za kvalitetno izvršavanje ugovora, odnosno isporuku roba,
- izjavu o nepromjenjivosti cijena tijekom trajanja ugovora.
Hrvatska obrtnička komora, nije obveznik Zakona o javnoj nabavi.
Za dodatne informacije obratite se na tel: 01/48 06 666 ili e-mail: martina.mucko@hok.hr.