Hrvatska obrtnička komora objavljuje natječaj i prikuplja ponude za nabavu prijenosnih računala.
Opis (specifikacija) predmeta nabave:
35 prijenosnih računala prema sljedećim karakteristikama:
- Veličina ekrana: 15,6“-16“
- Procesor: min. Intel i5 ili Ryzen u rangu
- RAM: min. 16GB
- Memorija: SSD/nvme min. 512GB
- Kamera: min. FHD 1080p
- HDMI izlaz, RJ-45,USB-C, USB-A min. 2 porta (poželjno da je barem jedan 3.0),
- Power Adapter: Type-C AC adapter (min. 60W)
- Operacijski sustav: Windows 11 Pro, predinstaliran na prijenosno računalo
Prijenosna računala će se koristiti za svakodnevne uredske poslove i održavanje virtualnih sastanaka.
Poželjno je da sva prijenosna računala budu od istog proizvođača, radi jednostavnijeg održavanja i kompatibilnosti sustava.
Kod izrade ponude potrebno je voditi računa da ponuđena računala budu solidne kvalitete iz poslovnog (business) ranga, koji osigurava veću pouzdanost, trajnost i sigurnosne mogućnosti u odnosu na potrošačke modele.
Istodobno, potrebno je voditi računa o racionalnosti troškova, odnosno osigurati najbolji omjer kvalitete i cijene.
Garancija na računala: minimalno 2 godine
Rok isporuke računala: do 30 dana
Dostava: fco skladište kupca
Adresa na koju se šalju ponude:
Hrvatska obrtnička komora, p.p.166, 10000 Zagreb
Rok za dostavu ponude:
31.10.2025.
zaprimljeno u poštanskim uredima s datumom 31.10.2025. u zatvorenim kuvertama s naznakom:
NE OTVARATI – Ponuda za nabavu prijenosnih računala
Ponude ste u mogućnosti dostaviti u zadanom roku:
- osobno u Hrvatsku obrtničku komoru do naznačenog datuma dostave ponude
- putem redovne pošte, a datum zaprimanja ponude u poslovnici Hrvatske pošte ne može biti nakon isteka naznačenog datuma dostave ponude.
Uvjeti natječaja:
Cijena u ponudi izražava se za robu fco skladište naručitelja.
Cijena ponude za robu nudi se kao u maloprodaji (s posebno iskazanim PDV-om).
Cijena mora biti nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora.
Cijena navedena u ponudi mora biti ovjerena potpisom i pečatom ponuđača.
U ponudi mora biti jasno naznačen rok plaćanja, rok isporuke i način dostave.
Naručitelj će cijenu dobavljaču plaćati putem žiro računa u ovlaštenoj banci.
Ponude koje su nepotpune ili stignu nakon naznačenog datuma dostave neće se razmatrati.
Rok valjanosti ponude: 15 kalendarskih dana od krajnjeg datuma za dostavu ponuda
Mjesto isporuke:
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb
Uz ponudu dostaviti sljedeću dokumentaciju:
- BON II za trgovačka društva ili SOL 2 za obrtnike, radi dokazivanja solventnosti ponuđača, ne stariji od 30 dana
- vlastitu izjavu da nije pod stečajem, radi dokazivanja financijske i gospodarske sposobnosti ponuđača
- izvadak iz kaznene evidencije – potvrdu o nekažnjavanju za odgovornu osobu, radi dokazivanja zakonitog poslovanja ponuđača
- potvrdu Porezne uprave, kao dokaz o ispunjenju plaćanja svih dospjelih poreznih i drugih obveza, radi dokazivanja izvršavanja zakonskih obveza prema državi
- vlastitu izjavu o tehničkoj, kadrovskoj i drugoj opremljenosti za kvalitetno izvršavanje ugovora, odnosno isporuku roba
- izjavu o nepromjenjivosti cijena tijekom trajanja ugovora
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb, nije obveznik Zakona o javnoj nabavi.
Za dodatne informacije:
Služba za informacijski sustav
01/ 4806 614
e-mail: informatika@hok.hr