"Kaplja" krenula na hrvatsko tržište

utorak, 18.11.2014. 14:43

„Sezona kiša počela je već tijekom ljeta, no tek smo sada uz naše karakteristične kišobrane uspjeli, za hrvatsko tržište pripremiti novi proizvod – kabanicu Kaplja – koja je u natječaju Zagrebačke banke i HOK-a Moj motiv 2.0. ušla u finalni trio originalnih proizvoda s prepoznatljivim tradicijskim motivom“, kaže Mateja Cerovečki iz zagrebačkog obrta Kišobrani Cerovečki.

Prvi primjerci prodani su početkom studenog, od kada ima svakodnevnih upita i prodaje kabanice Kaplja, pa će se uskoro pripremiti nove količine za sve koje zanima ovaj vrijedan proizvod obrtničkih ruku.

Copy of DSCF0220

Kabanica se radi od istoga materijala i s istim motivom kao već čuveni šestinski kišobran, a natječaj Zagrebačke banke i HOK-a Moj motiv 2.0. pomogao je da kabanica postane poznata najprije korisnicima Facebooka a zatim i široj javnosti.

Nakon višemjesečnih priprema koje su uključivale zajednički rad s dizajnericom Anom Rimac na izboru pogodnih materijala za dijelove kabanice – ne samo za platno, nego i za vezice, konce, zatvarače, oznake, značke proizvoda i prigodnu ambalažu… sve je spremno za serijsku proizvodnju.

Interes za kabanicu Kaplja pokazuju svi uzrasti, a kako se za sada proizvodi u jednoj veličini, u planu je kreirati nekoliko veličina s 2 vrste materijala – od manjih, dječjih, do tamnijih za muškarce ili svečane prigode.

Kabanica je rađena od pamuka vrlo visoke kvalitete, impregniranog vodonepropusnim slojem što Kaplju razlikuje od ostalih kabanica koje su uglavnom plastične.

Kaplja je u potpunosti ručni rad, načelno je bilo zamišljeno da se u cijelosti proizvodi u samoj radnji Cerovečki kao i kišobrani, no zbog obima posla proizvodnja se morala proširiti na srodne radnje.

Natječaj Zagrebačke banke i HOK-a Moj motiv 2.0 tako je još jednog obrtnika i njegove kooperante doveo do pojedinačnog cilja u općem nastojanju da se podrži domaća proizvodnja i plasman domaćih obrtničkih proizvoda na tržište.

Obrtnička radnja za proizvodnju i popravak kišobrana Cerovečki stara je više od 100 godina, vještina i znanje izrade kišobrana i damskih suncobrana prenose se generacijama s koljena na koljeno, a sada je uz pomoć Zagrebačke banke i HOK-a udruživanje obrtnika i dizajnera dovelo do praktičnog i funkcionalnog proizvoda koje prepoznaju različite skupine ljudi.

Dodatne informacije o kabanici Kaplja: obrtnik Thomislav Cerovečki, thomislav.cerovecki@gmail.com - 091 586 0931; dizajnerica Ana Rimac, anarimachi@gmail.com - 095 866 1604.

Kaplja se može kupiti u obrtničkoj radnji Cerovečki, Ilica 49.  Cijena kabanice je 548,00 kuna.

Copy of DSCF0216