Promocija poduzetništva (KK.03.1.2.24.0001)
Projekt se sastoji od komponenata:
• Promocija samozapošljavanja, e-trgovine te alternativnog i online rješavanja sporova - aktivnost podrazumijeva organizaciju i održavanje 6 okruglih stolova na temu e-trgovine i održavanje 6 okruglih stolova na temu alternativnog (ARS) i online (ORS) rješavanja sporova (u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Osijeku, Varaždinu i Dubrovniku) te izradu promotivnih materijala potrebnih za njihovo održavanje. Također, kreirat će se posebna web stranica koja obuhvaća informacije o e-trgovini i alternativnom (ARS) ili online (ORS) rješavanju sporova pred Sudom časti i Centrom za mirenje pri HOK-u te novo razvijene sadržaje. Promidžba aktivnosti vršit će se putem internetskih kanala. Razrada tema:
- digitalne usluge za poduzetnike
- digitalna marketinška strategija Europske komisije
- e-trgovina
- prekogranična e-trgovina
- direktiva o medijaciji usluga alternativnog (online i offline) rješavanja sporova pred Sudom časti i Centrom za mirenje pri HOK-u
• Nositelj aktivnosti: Partner - Hrvatska obrtnička komora
• Trošak aktivnosti: 650.000,00 HRK
• Izravni rezultat aktivnosti: 6 okruglih stolova, web stranica.
• Neizravni rezultat aktivnosti: Sudionici informirani o aktualnostima u svijetu poduzetništva. Informacije o razrađenim temama dostupne široj javnosti u elektroničkom obliku.
• Razdoblje provedbe aktivnosti: lipanj 2019. - prosinac 2020.
• Promocija za obrtnička zanimanja - aktivnost podrazumijeva organizaciju i održavanje 20 info dana o naukovanju za poslodavce, obilaske 300 osnovnih škola i organizaciju 10 događanja za predstavljanje obrtničkih zanimanja u sklopu sajmova na području Hrvatske. Održavanjem info dana o naukovanju poslodavce će se informirati o važnosti uključivanja u naukovanje te načinu na koji se mogu uključiti u provedbu naukovanja. Obilascima škola i organizacijom događanja za predstavljanje obrtničkih zanimanja u sklopu sajmova ostvarit će se kontakt s učenicima i njihovim roditeljima kako bi se potaknuo upis učenika u obrtnička zanimanja te razvio pozitivan stav prema obrtništvu i poduzetništvu. Za potrebe promocije obrazovanja za obrtnička zanimanja izradit će se promotivni materijali - letci, brošure, plakati, USB-ovi, olovke, majice i vrećice. Razrada tema:
- važnost uloge strukovnih zanimanja u gospodarstvu RH
- obrazovanje za obrtnička zanimanja
- učenje za poduzetništvo
- uključivanje učenja za poduzetništvo u nacionalne kurikulume
• Nositelj aktivnosti: Partner - Hrvatska obrtnička komora
• Trošak aktivnosti: 730.000,00 HRK
• Izravni rezultat aktivnosti: Održano 20 info dana o naukovanju za poslodavce, posjećeno 300 osnovnih škola i organizirano 10 događanja za predstavljanje obrtničkih zanimanja u sklopu sajmova na području RH.
• Neizravni rezultat aktivnosti: Učenici osnovnih škola motivirani za strukovna zanimanja.
• Razdoblje provedbe aktivnosti: lipanj 2019. - prosinac 2020.
Preuzimanja
Naziv datoteke | Veličina |
---|---|
14-536-4209-27-2019_odluka_o_ponistenju_postupka_nabave.docx | 273.86 KB |