Prezentacija strategije razvoja brenda škrlet

četvrtak, 02.11.2017. 13:40

SISAK - Prezentacija projekta „Strategija razvoja brenda škrlet“ održana je u utorak, 31. listopada, u Šumećanima (Ivanić-Grad) na Seoskom turizmu Kezele. Između ostalih, prezentaciji je nazočio i zamjenik  župana Roman Rosavec. Organizator prezentacije bila je Udruga PO Škrlet, koja okuplja najznačajnije moslavačke vinare, mahom obrtnike.

Cilj strategije je kvalitetnije pozicioniranje škrleta na tržištu, što bi imalo brojne pozitivne učinke, kako na vinare, tako i na lokalnu zajednicu. Kako bi uspjela provesti strategiju u planiranom roku (2018.-2019.), udruzi je neophodna podrška lokalne i regionalne samouprave, koju su ovom prezentacijom pokušali osigurati.

Podsjećamo, vinari u Moslavini okupljeni u Udruzi vinograda i voćara Lujo Miklaužić Kutina,  prije dvadeset godina  započeli su projekt oživljavanja i revitalizacije ove zaboravljene sorte, pokretanjem izložbe izvornih sorti MoslaVINA te su prije četrnaest godina također pokrenuli projekt klonske selekcije škrleta. Klonska selekcija škrleta je na završetku i u tom projektu su postavljeni standardi za škrlet njegovan u Moslavini, pa se tako danas govori o škrletu kao autohtonoj sorti Moslavine.

ŠKRLET BRENDIRANJE

Partneri u projektu brendiranja škrleta, potpisnici ovog Sporazuma su: Udruga Moslavačka vinska cesta, Sisačko-moslavačka županija, gradovi Kutina, Petrinja, Sisak, Glina, Hrvatska Kostajnica, Općina Popovača, Udruženje obrtnika Kutina, Udruženje obrtnika Kutina, Hrvatska gospodarska komora Sisak te Obrtnička komora Sisačko-moslavačke županije kao jedna od začetnika ideje o brendiranju. Predsjednik Obrtničke komore Sisačko-moslavačke županije, Adolf Cvanciger, koji je i sam vinar, također je bio jedan od aktivnih sudionika  skupa. Zamjenik župana Roman Rosavec predstavio je nazočnima aktivnosti Sisačko-moslavačke županije kojima se već godinama promovira škrlet (poput klonske selekcije) kao i manifestacije Županov pehar i Voloderska jesen.