Projekt "Consumer Law Ready" - nacionalni trening i edukacija o pravima potrošača

utorak, 24.04.2018. 14:40

U Europskoj uniji postoji 21 milijun poduzeća od kojih su 99,8% mala i srednja, a unutar tog broja 93% su mikro poduzeća s manje od 10 zaposlenika.
Projekt "Consumer Law Ready" ili "Spremni za prava potrošača" donosi specijalizirani program treninga posebno upućen obrtnicima, malim i srednjim poduzetnicima, čija je svrha pomoći im u razumijevanju i usklađivanju s najnovijim europskim potrošačkim zakonodavstvom.

CLR_FB_1200x630_TRAINER_3

Projektom upravlja BEUC (Europska organizacija za zaštitu potrošača) u konzorciju s UEAPME-om (Europska udruga obrtnika, malih i srednjih poduzetnika - Glas MSP-ova u Europi) i Eurochambres-om (Udruga europskih trgovinskih i industrijskih komora). Financira ga Europska Unija uz potporu Europskog parlamenta i Europske komisije, a provodi se tijekom 2017. i 2018. godine istovremeno i po jedinstvenim edukativnim modulima u svim državama članicama Europske unije.

Na poziv UEAPME-a, Hrvatska obrtnička komora je za glavnog nacionalnog trenera za Hrvatsku predložila tajnicu Suda časti HOK-a i Centra za mirenje pri HOK-u. Prijedlog je prihvaćen te je Suzana Kolesar sudjelovala s ostalim nacionalnim trenerima država EU na tzv. „train the trainers“ obuci u Bruxellesu, kao prvom koraku u pripremi za organizaciju nacionalnog treninga.

Program će pomoći MSP-ovima da izbjegnu:

1.  neugodne prigovore i sporove s potrošačima

2.  kršenje zakona koje dovodi do sankcija

3.  skupe sudske postupke

 

S druge strane, program će MSP-ovima omogućiti da:

1.  unaprijede korisničke usluge, zadrže kupce i povećaju njihovo povjerenje

2. povećaju konkurentnost

3.  prošire poslovanje

 

Prvi nacionalni trening održat će se 26. i 27. travnja 2018. u Zagrebu, u trajanju od dva dana i za sve polaznike je besplatan.

Trening obuhvaća 5 ključnih područja:

1.Marketing i zahtjevi za predugovorno informiranje

2.Pravo na povrat robe kod  ugovora sklopljenih na daljinu ili izvan poslovnih prostorija

3.Prava potrošača i garancije kod robe s greškom

4.Nepoštena trgovačka praksa i nepoštene ugovorne odredbe

5.Alternativno  (ADR) i online (ODR) rješavanje sporova

Drugi nacionalni trening održat će se u svibnju 2018.

CLR_logo