Novi natječaj iz Vinske omotnice za promidžbu na trećim tržištima

četvrtak, 03.12.2015. 14:35

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je novi natječaj iz Vinske omotnice za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja; rok za podnošenje prijava je 31. prosinca.

Do sada je nakon pet natječaja za mjeru promidžbe ugovoreno 20 projekta s iznosom potpore od 6,4 milijuna kuna, a novi je natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja objavljen u Narodnim novinama (broj 131 od 2. prosinca).

Korisnici te mjere su proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika državnog proračuna) te udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).

Potpore se mogu dobiti za aktivnosti kao što su objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet), ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja.

Razina potpore iznosi do 80 posto od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50 posto prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a 30 posto na sredstva državnog proračuna.

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 eura.

Nacionalni program pomoći sektoru vina petogodišnji je program u kojem je osigurano 57 milijuna eura za razvoj hrvatskog vinarstva i vinogradarstva iz tzv. europske Vinske omotnice.

Cilj tog programa je povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara kroz tri mjere u okviru projekata restrukturiranja i konverzije vinograda, izgradnje i opremanje vinarija te projekte marketinga i promocije vina. (HINA)