Hrvatska obrtnička komora, samostalna stručno poslovna organizacija obrtnika u funkciji promicanja, usklađivanja i zastupanja zajedničkih interesa obrtništva, objavljuje natječaj za radno mjesto:
Voditelj Službe za financijsko-računovodstvene poslove (m/ž), 1 izvršitelj/ica s mjestom rada na lokaciji Zagreb, rad na neodređeno, s probnim radom od 6 (šest) mjeseci
POSLOVNE AKTIVNOSTI
- organizacija rada Službe za financijsko-računovodstvene poslove
- izrada i/ili kontrola mjesečnog PDV obračuna
- izrada tromjesečnih izvještaja za potrebe rada Nadzornog odbora
- izrada polugodišnjeg i godišnjeg obračuna sukladno zakonskim propisima
- izrada Financijskog plana te predstavljanje istog tijelima HOK-a (Odbor za financije, Predsjedništvo, Upravni odbor, Skupština)
- izrada Izmjena i dopuna Financijskog plana te predstavljanje istog tijelima HOK-a (Odbor za financije, Nadzorni odbor, Predsjedništvo, Upravni odbor, Skupština)
- usklađivanje sa stanjima Porezne uprave, za HOK i za komorski doprinos
- predlaganje i izrada dokumenata kojima se olakšava poslovanje JKS-a (šprance za financijska izvješća, vodič za rad članova Nadzornog odbora i sl.)
- sudjelovanje u radu nacionalnih vijeća, radnih grupa i tijela u koje ga imenuju tijela HOK-a
- suradnja sa odabranim revizorom (dostava tražene dokumentacije te obrazloženja provedenih knjiženja)
- suradnja sa poreznim nadzorom
- priprema i organizacija edukacija, savjetovanja, seminara i tečajeva u svrhu stručnog usavršavanja zaposlenika, radnih tijela u JKS-u, članova HOK-a.
Minimalni uvjeti:
- diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski studij ili specijalistički diplomski stručni studij (VSS) – 3 g. radnog iskustva ili preddiplomski sveučilišni studij ili trogodišnji stručni studij (VŠS) – 8 g. radnog iskustvaaktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
- aktivno znanje rada na PC-u
- poznavanje odgovarajućih propisa
- izražena sposobnost samostalnog i konstruktivnog iznalaženja rješenja
- sposobnost učinkovite i jasne komunikacije
- iskustvo u računovodstvu neprofitnih organizacija
- iskustvo u praćenju projekata
- aktivno znanje rada na računalu
Obavezne kompetencije:
- odgovornost, samostalnost i proaktivnost u radu
- informatička pismenost
- izražene organizacijske vještine
- izražene vještine koordiniranja i vođenja srednje velikog tima
- otvorenost i društvenost
- spremnost na timski rad
- spremnost na kontinuiranu edukaciju i usavršavanje
Prednost:
- radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima
- iskustvo rada na složenijim projektima
- VSS - ekonomskog smjera
Prijave za natječaj s molbom, životopisom, preslikom diplome o završenom obrazovanju te elektroničkim zapisom o radnopravnom statusu izdanim za vrijeme trajanja ovog natječaja, šalju se
Adresa elektroničke pošte na koju se šalju ponude:
Rok za dostavu ponude:
30.06.2024.
Uvažit će se prijave zaprimljene najkasnije 30.06.2024. godine.
Kandidati u svojoj prijavi mogu priložiti i druge dokumente za koje smatraju da su relevantni za natječaj, a potvrđuju kompetentnost u nekom od područja navedenih u minimalnim uvjetima ili obaveznim kompetencijama.
Kandidati moraju zadovoljavati minimalne uvjete radnog mjesta te posjedovati znanja, vještine i sposobnosti navedene u obaveznim kompetencijama kako bi zadovoljili uvjete natječaja, odnosno bili razmatrani kao kandidati za selekcijski postupak.
Kandidati u životopisu moraju navesti puni naziv radnih mjesta na kojima su radili te sažeti opis poslova, aktivnosti i radnih zadataka na navedenim radnim mjestima.
Nepotpune (bez dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta) i nepravovremene ponude neće biti razmatrane.
O svim relevantnim informacijama vezanim uz natječaj kandidati će biti obaviješteni na telefon/mobitel ili e-mail adresu koju su naveli u molbi.